۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳

فرمانده سپاه شهرستان سیریک:

عفاف و حجاب عاملی برای محکم تر شدن روابط خانواده ها است

عفاف و حجاب عاملی برای محکم تر شدن روابط خانواده ها است

سیریک - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک گفت: عفاف و حجاب در تحکیم روابط و بنیان خانواده ها نقش موثری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار علی اسلامی صبح چهارشنبه در اجتماع بزرگ دفاع از حریم خانواده که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سالن غدیر شهرستان سیریک برگزار شد، گفت: افراد و خانواده های با عفاف و حجاب از یک زندگی محکم و با صفا برخوردار هستند و وقتی خانواده مقید به عفاف و حجاب باشد از جامعه ای سالم و پویایی برخوردار خواهد شد.

وی با اشاره اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی اجتماعی، آموزشی در هفته عفاف و حجاب در سیریک افزود: شهرستان سیریک به دلیل برخورداری زنان و مردمانی ولایتمدار و با اصالت، از یک وضعیت خوب در حوزه حجاب و عفاف برخوردار است.

سرهنگ اسلامی تصریح کرد: عفاف و حجاب نقش مهمی در جلوگیری از آسیب های اجتماعی، تامین امنیت اخلاقی داشته و تاثیرات بسیاری در استحکام بنیاد خانواده ها دارد که بحمدالله خانواده ها و افراد در سیریک در رعایت عفاف و حجاب زبانزد هستند.

وی با بیان اینکه حجاب برای یک خانواده سنگر است که خانواده ها را از گزند تهاجم فرهنگی در امان می دارد. گفت: حجاب یکی از موانع مهمی است که دشمنان را در رسیدن به نقشه های شومشان ناکام گذاشته است

سرهنگ اسلامی فعالیت های مخرب شبکه های ماهواره ای در این منطقه را بسیار خطرناک دانست و افزود: دشمنان این نظام با وسیله های گوناگونی چون ماهواره به دنبال ضعیف نمودن فرهنگ در خانواده ها هستند

وی ورود شبکه های مجازی در بین جوانان و خانواده ها را یکی از عوامل ترویج بد حجابی در بین افراد دانست و با تأکید بر اینکه آموزش و تربیت دینی فرزندان باید از کودکی آغاز شود، اظهار کرد: اگر بخواهیم فرزندان خود را طوری تربیت کنیم که احکام الهی را رعایت کنند باید از همان کودکی طبق دستورات دینی آنها را آموزش دهیم.

کد خبر 3712161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha